Tuesday, July 14, 2009

Diari 87 - "Kena Keluarkan Tu"...

“Kena keluarkan tu” kata YAD Dato’ Setia Haji Mohamad Adzib, Pengerusi Majlis Agama Islam Selangor.

“Abis tu, nak letakkan kat mana ye?” tambah beliau pula.

“Kita ada rumah transit di Rawang, agak jauh untuk pemantauan dari Ustaz ni” Kata Nurhani.

“Tak pa, kita sewakan rumah lain?” kata Dato’ Adzib.

Alhamdulillah, pada kesempatan pagi ini 13 Julai 09, jam 10.30 pagi, saya dapat bertemu dengan beliau dan membincangkan mengenai isu ini.

Di dalam isu ini, persoalannya ialah, bukan siapa nak buat, tetapi adakah kita nak buat. Persoalan siapa nak buat selama inilah akhirnya semua tak buat. Ia merupakan tanggung jawab semua. Semua kita kena usahakan. Paling kurang doakan. Semoga, di hadapan Allah nanti, kita ada jawapan ketika ditanya.

Perbincangan pagi ini sangat positif dan Dato’ Adzib akan berusaha melaksanakannya sama-sama. Semoga perkara ini akan terus mendapat pertolongan dari Allah dan mendapat sokongan dari semua.

“Diari, Merakam Sejarah Mencatat Kenangan”

Al-Fakir Ila Rabbihi
Muhamad bin Abdullah
Putra Heights
Selasa 14 Julai 09, jam 6.30 pagi
Perbincangan dengan YAD Dato’ Setia Haji Mohamad Adzib, Pengerusi Majlis Agama Islam Selangor
Alhamdullillah, perbincangan sangat positif
Semoga terus dipermudahkan Allah

1 comment:

Anonymous said...

Tajuk : Kena keluarkan Tu? tapi kan kenapalah terkeluar dari tajuk,bila dah di keluarkan dari gereja tak nak di jaga betul2 pun pesakit tu.