Monday, March 28, 2011

Sisipan 18 – Program Hak Wanita Di IKIM

InsyaAllah, dengan izinNya, pagi ini, 28 Mac 2011 jam 10.00 pagi, saya akan bersama para pendengar di radio IKIM.fm membincangkan hak-hak  wanita.

Pagi ini, insyaAllah, kita akan bincangkan jenis-jenis komunikasi di dalam keluarga.

Semoga memberi manfaat untuk kita semua…

“Sisipan Mengwarkan Peristiwa”

al-Faqir Ila Rabbihi

Muhamad bin Abdullah

Putra Height

23 Rabuiyl Akhir 1432/ 28 Mac 2011 jam 7.30 pagi

4 comments:

Anonymous said...

salam,saya nak tanye ada tak surah/amalan2 yg boleh saya lakukan supaya anak sy menjadi anak yg solehah? dan isteri yg baik kepada suami? terima kasih

ummu_afdhal said...

slm wbt.. ustaz macamana nak atasi masalah suami yang sentiasa rasa rendah diri.. terutamanya sekarang ni dia sakit ..

Nobita Sensei said...

Assalamualaikum Ustaz,

Maaf jika terkeluar dari tajuk. Baru-baru ini fatwa pengharaman poco-poco telah dikeluarkan oleh Mesyuarat Jawatankuasa Fatwa Negeri Perak dan tersebar luas di internet. Adakah fatwa tersebut benar-benar dikeluarkan oleh Jawatankuasa Fatwa Negeri Perak ataupun tidak. Jika benar tindakan segera perlu di ambil.

GG said...

Salam, sya sudah pun failkan kes permohonan fasakh saya ke mahkamah syariah rendah, PJ. Suami saya marah dan tidak setuju akan permohonan saya itu. walupun dia pulang kerumah untuk mengegahkan anak2nya dengan saya, dia tetap katakan saya ini nyusus terhadapnya.jadi mcam mana ustaz, perbuataan nya tetap menyiska mental saya. mengatakan, mencaci dan mengutuk saya. Mahkamah pula dah 2 tahun bersidang, tapi masih tidak dpt keputusaan. Saya tidak nak lagi berdosa terhadapnya, selagi dia masih bergelar suami saya. Kami pun dah 3 tahun sudah tidur berasingan. Tolong ustaz, saya amat merasa tekan diatas perbuataan suami saya tu. wassalam.

 Alhamdulillah syukur di atas pembukaan Kapal Dive Lodge dibawah selian Ustaz Muhamad bin Abdullah atau lebih dikenali sebagai Ustaz Amin ...