Monday, January 19, 2009

Jawapan Pada Persoalan 10 - Waktu Dekat InsyaAllah

Alhamdulillah, dalam masa tiga hari saya tidak dapat bersama pembaca sekelian, banyak soalan yang diajukan pada saya. InsyaAllah, saya akan menjawabnya pada waktu dekat ini. Pada petang ini saya akan bertolak ke Mekah untuk menunaikan Umrah. InsyaAllah, kita akan terus berhubung dari sana.
Saya akan kembali pada 31 Januari 2009. Bagi yang ingin menghubungi saya melalui email, Ini email saya, tapi saya jarang buka email berbanding blog ini. muhamadbinabdullah@gmail.com

5 comments:

Shahabudeen Jalil said...

Kalau jarang bukak email.. apa guna kami hantar email ?

Hunny said...

Salam Ustaz,

Selamat menunaikan umrah. Semoga dapat umrah yang mabrur. Selamat pergi dan pulang. Doakan ummat Islam di Gaza selamat dan perang tamat. Doakan saya yang baik-baik yer..

Anonymous said...

assalamualaikum ustaz..
slamat menunaikan umrah..
sye ade 1 prsoalan..
kalo seorg driver bas terjumpe brg penumpang yg tertinggal dlm bas slps die habis keje..dan slps beberape hari tiada yg dtg menuntut..boleh ke die menggunakn brg trsbut???
harap ustaz dpt menjwb...
trime kasih...

Hunny said...

Ustaz, Minta laluan untuk jawab soalan Qilacute,

Kalau barang makanan, makan jela, sebab biar lama2 pun rosak.Kalau barang kekal,macam jam, barang kemas, etc, Pemandu tu tak boleh guna, walaupun penumpang tak tuntut. Pemandu kena buat hebahan selama 1 tahun dulu.Kalau nak mudah, hantar barang yang dijumpai ke majlis agama islam negeri (if jumpa di Selangor, serah ke Bahagian MAL, Majlis Agama Islam Selangor. No. Telefon 03-5514 3773. Kami akan bantu buat hebahan. Wallahua'lam.

Shahabudeen Jalil said...

perghh.. nak hebah sampai setahun.. jenoh tu.. ada dalil ke mende nie ? yang saya dengar tu 3 hari jer.. kalau tidak pun.. sedekahkan kepada yang perlu.

 Alhamdulillah syukur di atas pembukaan Kapal Dive Lodge dibawah selian Ustaz Muhamad bin Abdullah atau lebih dikenali sebagai Ustaz Amin ...