Thursday, April 18, 2013

Universiti Kehidupan 242 – Perjalanan Palestin Universiti Kehidupan 16 (UK 16)

Isnin 15 April 2013

Hari ini bermulalah perjalanan Universiti Kehidupan ke 16. Rombongan kali  ini disertai oleh 52 peserta.

Datang dan datang lagi, saya mahu menjadi ahli batul Maqdis atau seperti yang disebut di dalam hadis “Aknaf Baitil Maqdis” dan saya mahu kongsikan dengan ramai orang.

Sesungguhnya, tempat ini secara peribadi, di tepat ini, memang terasa keberkatannya dan ingin saya kongsikan dengan ramai orang.

Setiap tahun, hanya 30 ribu sahaja pengunjung Islam ke sini, sedangkan lebih 3 juta pengunjung kristian datang.

Hasilnya, bermula 2013, Baitul Maqdis telah dibahagiakan untuk orang Yahudi dan orang kafir juga.

Setiap hari, selama dua jam pada waktu pagi, Baitul Maqdis dicemari oleh kaki Yahudi dan kafir.

Apa yang ingin dikatakan? Orang Islam tidak hadir dan memakmurkannya. Semoga satu hari nanti, ketika Baitul Maqdis dibanjiri oleh orang Islam, hak sepenuhnya diberikan kembali pada Muslim, amin…

IMG_8077

Rombongan Universiti Kehidupan ke 16 (UK16), rombongan Aknaf Baitil Maqdis, semoga ahli rombongan semuanya diberkati, amin..

IMG_8089

Bermula tahun 2013, selama dua jam waktu pagi, Baitul Maqdis terpaksa diberikan pada orang kafir dan Yahudi,

sedih melihat keadaan ini, semoga saya dapat terus membawa pengunjung untuk memakmurkan Baitul Maqdis dan semoga sesiapa sahaja yang datag termasuk di dalam golongan “Aknaf Baitul Maqdis”, amin..

3 comments:

Anonymous said...

Sedihnya...amin.Fauzi,ipoh UK10.

husen said...

Macam mana nak ikut rombongan ustaz untuk UK yang seterusnya?

pak Samsul said...

saya atas nama BPK. SAMSUL dari MADURA ingin mengucapkan banyak kasih kepada MBAH KARYO,kalau bukan karna bantuannya munkin sekaran saya sudah terlantar dan tidak pernaah terpikirkan oleh saya kalau saya sdh bisa sesukses ini dan saya tdk menyanka klau MBAH KARYO bisa sehebat ini menembuskan semua no,,jika anda ingin seperti saya silahkan hubungi MBAH KARYO no ini 082301536999 saya yakin anda tdk akan pernah menyesal klau sudah berhubungan dgn MBAH KARYO dan jgn percaya klau ada yg menggunakan pesan ini klau bukan nama BPK. SAMSUL dan bukan nama MBAH KARYO krna itu cuma palsu.m